FAQ Portaal2019-02-08T17:31:31+01:00

FAQ portaal

Zijn mijn inloggegevens hoofdlettergevoelig?2019-02-08T17:29:20+01:00

Uw gebruikersnaam en wachtwoord zijn niet hoofdlettergevoelig. U kunt deze gegevens met of zonder hoofdletters intypen en dit hindert het inloggen verder niet.

De bedrijfsgegevens in het portaal kloppen niet, hoe kan ik dit wijzigen?2019-02-08T17:34:10+01:00

Money Management beheert de bedrijfsgegevens. Indien u een wijziging wilt doorvoeren kunt u contact opnemen met ons via ons e-mailadres beheer@mmincasso.nl. Wij zullen deze wijziging vertrouwelijk voor u in behandeling nemen.

Hoe vraag ik een nieuwe gebruiker aan ten behoeve van onze administratie?2019-02-08T17:35:23+01:00

Money Management beheert de gebruikersdetails. Indien u een nieuwe gebruiker wilt toevoegen kunt u contact opnemen met ons via ons e-mailadres beheer@mmincasso.nl. Wij zullen uw verzoek voor u in behandeling nemen.

Kan ik vanuit het buitenland inloggen in het portaal?2019-02-08T17:37:04+01:00

Elke gebruiker kan op elk gewenst moment, vanuit de hele wereld inloggen op ons portaal. Het enige wat u als gebruiker nodig heeft is een browser en een werkende internetverbinding.

Blijven de eigen notities altijd inzichtelijk?2019-02-08T17:38:23+01:00

De eigen notities zijn puur voor u als klant en blijven staan, totdat u deze zelf verwijderd uit het portaal. Wij van Money Management kunnen uw notities indien gewenst wel inzien, echter krijgen wij geen melding op het moment dat u iets plaatst. Ook zullen wij hier geen actie op ondernemen.

Hoeveel gebruikers kunnen er gekoppeld worden aan een administratie?2019-02-08T17:39:27+01:00

In principe is dit ongelimiteerd, echter is het aan Money Management om dit aantal te beperken indien nodig. Dit om mogelijke vervuiling van de administratie te voorkomen.

Kan ik met dezelfde gebruiker zowel de debiteurenbeheer, als de incasso omgeving inzien?2019-02-08T17:40:26+01:00

U kunt met dezelfde gebruiker aan alle beschikbare omgevingen gekoppeld worden. Wel dient u met uw unieke inloggegevens zelf opnieuw in te loggen in de verschillende omgevingen. Ook kunt u met één gebruiker aan meerdere administraties gekoppeld worden. Indien u een dergelijke koppeling wenst kunt u een mail sturen naar beheer@mmincasso.nl en wij zullen dit voor u bewerkstelligen.

Ik krijg een (fout)melding bij een gedownload Excelbestand, kan ik dit bestand openen?2019-02-08T17:41:23+01:00

De melding is hoogstwaarschijnlijk ontstaan omdat het bestandstype van het gedownloade Excel bestand afwijkt van de door u gebruikte Excel versie. U kunt bevestigen dat u het bestand vertrouwt en dat u het bestand wilt openen. Het bestand wordt geopend en de opgevraagde gegevens zijn direct inzichtelijk.

Ik ben mijn gebruikersnaam en/of wachtwoord vergeten. Met wie kan ik contact opnemen?2019-02-08T17:41:58+01:00

Indien u uw inloggegevens opnieuw toegezonden wilt krijgen kunt u contact opnemen met ons via ons e-mailadres beheer@mmincasso.nl. Wij zullen uw inloggegevens opnieuw naar u toesturen.

Kan ik mijn gebruikersnaam wijzigen?2019-02-08T17:42:38+01:00

Money Management beheert de gebruikersdetails. Indien u een wijziging wilt doorvoeren kunt u contact opnemen met ons via ons e-mailadres beheer@mmincasso.nl. Wij zullen deze wijziging vertrouwelijk voor u in behandeling nemen.

Kan ik mijn wachtwoord wijzigen?2019-02-08T17:43:38+01:00

Money Management beheert de gebruikersdetails. Indien u een wijziging wilt doorvoeren kunt u contact opnemen met ons via ons e-mailadres beheer@mmincasso.nl. Wij zullen deze wijziging vertrouwelijk voor u in behandeling nemen.

Het lukt mij niet om in te loggen. Hoe nu verder?2019-02-08T17:44:26+01:00

Wanneer u niet kunt inloggen gebruikt u niet de juiste inloggegevens. U dient in te loggen met uw toegewezen gebruikersnaam en wachtwoord. Indien u uw inloggegevens opnieuw toegezonden wilt krijgen kunt u contact opnemen met ons via ons e-mailadres beheer@mmincasso.nl. Wij zullen uw inloggegevens opnieuw naar u toesturen.

Kan ik inloggen met mijn mobiele telefoon?2019-02-08T17:45:30+01:00

Ons portaal is compatible voor mobiele telefoons. U kunt dus ook met uw mobiele telefoon gebruik maken van ons portaal. Het enige wat u als gebruiker nodig heeft is een browser en een werkende internetverbinding.

Tip: kantel uw scherm voor een beter overzicht van de gegeven informatie.

Heeft u nog andere vragen? Neemt u dan contact met ons op.